perjantai 25. tammikuuta 2013

Tanskalainen perjantai

Voi juku! Nyt on ihka oikea tanskalainen perjantai. Iloitsen siitä. Ja siitä, että sain yhdeltä lukijaltani pienen sydämmen, jonka sisällä luki  New blog love! Mun täytyy tutustua siihen paremmin kotona, sillä mun matkaläppäri on vähintään yhtä vanha kun sun äiti.. eikä tällä vaan hommat etene. Pikkukauris on kuulemma aitoa tunnelmaa välittävä blogi höystettynä kauniilla kuvilla. Kiitos <3 Ihanan tunnustuksen jälkeen, mua kyllä pikkasen hävettää nämä mun kännykällä otetut kuvat. Nyyh. Ei enää kahta viikkoakaan, kun pääsette taas nauttimaan upeista kuvista! Mun ihka oma blogikuvaaja, avopuolisoni Henkka, olikin viettänyt viimeyön ulkona kameran ja standin kanssa, kuurapuita kuvaillessa.

Itse kuvasin lähilammen kuivakukkia matkalla bussipysäkille.

Tänään kuorin itseni villavaatteista, hyppäsin farkkuihin ja bussilla cityyn! Olipa virkistävää, kun en juurikaan ole poistunut pihapiiriä kauemmaksi kuluneen viikon aikan.


Löysin villasukkia, kaulaliinan & pannan, korvikset ja kylppäriin maton. Ihanat tunikat ja kauniit neuleet jäivät haaveeksi. Ihan kamalia kuteita kaupoissa! Muhun ei kyllä uppoa valmiiksi nukatut paidat ollenkaan.. Shoppailu on taitolaji, varsinkin kun on selvä visio mitä haluaisi. Olen taidoton. Onneksi, sillä myös opiskelija.


Löysin takan. 
Lämpöistä viikonloppua kaikille, älkää palelko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti