maanantai 11. helmikuuta 2013

Terveisiä lähiöstä

Moi! Tässä mä olen. Hieman tuimana. Henkka testasi eilen studiolamppuja ja mut pestattiin koekaniiniksi. Meillä oli kuitenkin kova kiire serkkuni 12-vuotispartyihin, eikä mua olis huvittanut seistä meidän keittiön matolla. Ai niin, matot on uudet! Pitää esitellä ne teille joku päivä. Ne on pikkuruiset, mutta kivat. Niiden vuoksi päätin, että keittiön pöytä ja hyllylevyt saa vaihtaa väriä. 

Köpiksestä mulle lähti mukaan tämä hattu. Mun ystävä sanoi tätä lähiö-pipoksi. Täällä ollaan! Ja arvaatkaas, pipo on villaa ja köpisläisen suunnittelema! Eksyin myös paikallisten design-putiikkien ohella Ginat Tricotiin. Olin heikko, myönnän. Vaan löysinpä sieltä tämän kivan paidan, mun ensimmäisen farkkupaidan. Tykkään tästä tosi paljon, sillä monikäyttöisyys ennen kaikkea! Eli leggareilla tai farkuilla, kummin vaan. Ja hintaa 19.90. Ei paha! Kuva ei kyllä tee oikeutta kuin Marimekon Purnukkaverhoille. Heti kun Henkka on eroikävästä toipunut, ottaa se ehkä muutaman askeleen kauemmas musta kameransa kanssa. Saan sitten esiteltyä teille kunnolla, mikälainen tuo paita on.


Uutisista parahin!
Suomalainen naisartisti Yona, mun ehdoton lemppari, myöntyi faniensa tahtoon. Yona & Orkesteri liikkuvat pilvet-albumi on nyt kuunneltavissa spotifyssä. Ihanaa! Täytyy ehkä silti käydä ostamassa kokoelman jatkeeksi cd. Niissä on sitä jotakin! On tiettyjä artistejä, joita haluan myös tukea. Kuten Yonaa. 
 Listen up!



2 kommenttia:

  1. mut ihana lähiöpipo se silti on :D -aurora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Onneks! Kehtaat vielä liikkua mun ja mun myssyn kanssa!

      Poista